Beestenspullen

Winkel

FAQ

Veel Gestelde Vragen

01. Mijn bestelling

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij streven er altijd naar jouw bestelling binnen 1 werkdag te verzenden. Heb je een handgemaakt product besteld? Reken dan op ongeveer 3 tot 4 weken levertijd. Meestal is dit overigens korter, naar gelang de drukte.

Wanneer je een product “in nabestelling” hebt besteld, kun je er vanuit gaan dat het binnen 14 werkdagen weer op voorraad zal zijn en binnen die tijd verzonden zal worden. Wanneer dit niet het geval is, zullen wij contact met je opnemen!

 

Zodra jouw bestelling is afgegeven bij de bezorger, krijg je van ons een e-mail met de track-en-trace code. Zo weet je precies waar en wanneer jouw pakketje is. Mocht de levertijd onverwachts afwijken, dan nemen wij altijd contact met je op.

Op feestdagen worden er geen bestellingen in behandeling genomen.  Tussen Kerst en Oud&Nieuw zijn wij gesloten, bestellingen gedaan in deze periode worden daarna pas weer in behandeling genomen.  Voor handgemaakte artikelen komt er dus ook extra levertijd bij. 

 

Tijdens schoolvakanties kan het zijn dat het langer duurt om jouw bestelling te verzenden! Valt de termijn voor jouw bestelling  ook (deels) in een schoolvakantie? Houd dan dus ook rekening met wat vertraging. Tijdens de zomervakantie zijn wij gesloten! Bestellingen gemaakt tijdens de zomervakantie worden NA de vakantie weer in behandeling genomen.

Ik wil toch nog iets aan mijn geplaatste bestelling toevoegen, kan dat?

Dat kan zeker! Bestel de door jou extra gewenste producten bij, maar vink bij het afrekenen het vakje “afhalen” aan. Geef aan bij het vakje “commentaar” dat je het graag bij je andere bestelling wilt hebben, vergeet daarbij het ordernummer niet te vermelden. Dan zorgen wij dat het bij de rest van je bestelling komt en betaal je geen extra verzendkosten! Stuur wel altijd even een e-mail naar ons om er zeker van te zijn dat je bestelling niet al op de post is.

Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dat?

Wanneer je niet tevreden bent of toch spijt hebt van je bestelling kun je deze uiteraard (binnen 30 dagen en onbeschadigd) retourneren. Stuur ons hiervoor een e-mail met daarin je ordernummer en om welk artikel het gaat. Voor het retourneren van de hele bestelling krijg je van ons een retouretiket waarmee je jouw bestelling kosteloos terug kunt sturen. Wanneer je een enkel product wilt retourneren dien je de kosten voor retour zelf te betalen. Zodra de bestelling veilig bij ons terug is gekomen, storten wij het aankoopbedrag z.s.m. weer terug. 
Is jouw bestelling beschadigd aangekomen en wil je het daarom retourneren?  Je krijgt dan van ons ook een retouretiket waarmee je het product kosteloos terug kunt sturen.  

02. Producten

Ik wil graag iets laten maken, maar het staat niet op de site?

Wanneer je graag een eigen idee uitgewerkt wilt zien, kun je altijd contact met ons opnemen. Wij kunnen dan samen kijken wat mogelijk is!

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen over mijn bestelling?

Het kan soms gebeuren dat ons mailadres niet door de spamfilters komt: Bevestigingsmailtjes en andere berichtgeving zullen helaas in dit geval daarin terecht komen. Check daarom je spam-inbox om op de hoogte te blijven over je bestelling.